Корпоративна соціальна відповідальність як чинник соціального залучення (в контексті цілей стратегії “Europe-2020”)
Стаття присвячена дослідженню засад, напрямів та механізмів корпоративної соціальної відповідальності як чинника соціального залучення та реалізації цілей стратегії економічного розвитку “Europe-2020”.
Global’nyj dogovir OON. URL: http://www.globalcompact.org.ua [in Ukrainian]
Zelena knyga “Stvorennja umov dlja poshyrennja social’noi’ vidpovidal’nosti biznesu v Yevropi”. (2010). Kyiv [in Ukrainian]
Kotler, P., Nancy, Lee (2006). Korporatyvna social’na vidpovidal’nist’. Yak zrobyty yakomoga bilshe dobradlja vashoi’ kompanii’ ta suspil’stva. Kyiv: Agentstvo “Standart” [in Ukrainian]
Evteev, S.A., Perelet, R.A. (Eds.) (1989). Nashe obshhee budushhee: doklad Mezhdunar. komissii po okruzhayushhej srede irazvitiyu (MKOSR). Moscow: Progress [in Russian]
Nova strategija Jevropejs’koi’ komisii’ z korporatyvnoi’ social’noi’ vidpovidal’nosti (KSV) 2011–2014. URL: http://www.csr-ukraine.org/ctrategiya_evropeyskoi_komisii_.html [in Ukrainian]
Suprun, N.A. (2011). Instytut social’noi’ vidpovidal’nosti biznesu: pryncypy, zavdannja ta priorytety rozvytku. Nauk. pr. Donec’kogo nac. teh. un-tu. Serija: ekonomichna, 40-2, 22-34 [in Ukrainian]
Albareda, L., Lozano, J.M., Yusa, T. (2007). Public Policies on Corporate Social Responsibility: The Role of Government in Europe. Journal of Business Ethics, 74 [in English]
Bartol, L. (2008, December). Three CSR Models in New European Union Member States and Candidate Countries. CSR Paper, 43. URL: http://feemdeveloper.net/attach/CSR2008-043.pdf [in English]
Annual Progress Reports on Lisbon Strategy, European Commission. URL: http://www.central2013.eu [in English]
Arrow, K. et al. (1995, April 28). Economic Growth, Carrying Capacity and the Environment. Science [in English]
Business for Social Responsibility. URL: http://www.bsr.org/CSRResources/IssueBriefDetail.cfm?DocumentID=48809 [in English]
Carroll, A.B. (1999). Corporate social responsibility: Evolution of definitional construct. Business and Society, 38 (3), 268-295 [in English]
Chandler, D. (2005). Strategic corporate social responsibility as global brand insurance. Business Horizons, 48, 317-324 [in English]
Europе-2020, European Commission. URL: http://ec.europa.eu/europe2020/index_en.htm [in English]
ISO 26000. URL: http://www.iso.org/iso/home.html [in English]