Creative Commons License
Ця робота ліцензується за міжнародною ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Соціально-демографічний профіль сучасного українського блогера (на прикладі Інтернет-видань “Кореспондент.net” та “Українська правда”)

464
1
Стаття(УКР)(.pdf)

У статті наголошується на зростаючій актуальності блогу як ЗМК та блогерів як суб’єктів формування громадської думки. На основі контент-аналізу розглянуто такі соціально-демографічні характеристики блогерів “Кореспондент.net” та “Українська правда”, як вік, стать, місце проживання та професія.

  1. Pishkovcij, S. Ukrai’ns’ka blogosfera 2011. Pidsumky roku. URL: http://blogoreader.org.ua/2011/12/15/ukrainian-blogosphere-2011/#more-3082 [in Ukrainian]

  2. Dzjaloshinskij, I., Masterova, Ju. (2012). Media i social’naja aktivnost’ molodezhi. Media. Informacija. Kommunikacija, 3. URL: http://mic.org.ru/index.php/3-nomer-2012/134-media-i-sotsialnaya-aktivnost-molodezhi [in Russian]

  3. Alekseeva, A., Vartanova, E., Kruglova, L. (2010). Internet-SMI: Teorija i praktiki. Moscow: Aspekt Press [in Russian]

  4. Sociology z’jasuvaly, shho ukrai’nci robljat’ v Interneti. URL: http://tyzhden.ua/News/43684 [in Ukrainian]

  5. Hitrov, A. (2007). Blog kak fenomen kul’tury. Zhurnal sociologii i social’noj antropologi: Specvypusk, 66-76. URL: http://ecsocman.hse.ru/data/518/878/1219/05-Hitrov.pdf [in Russian]

  6. Kastel’s, M. (2007). Internet-galaktyka. Mirkuvannja shhodo Internetu, biznesu ta suspil’stva. Kyiv: Vakler [in Ukrainian]

Повний текст