Гендерна проблематика сучасних наукових соціологічних досліджень реклами
Проаналізовано основні напрями дослідження реклами та рекламного впливу в рамках сучасної соціологічної науки.
Докладно розглянуто проблематику гендерної спрямованості реклами. Подано перспективи соціологічного вивчення рекламної діяльності.
Демидова Е.Н. Реклама как социальная технология. Вестник Волгоградского государственного университета. Серия 7: Философия. Социология и социальные технологии. 2009. № 2. С. 210–214.
Уралева Е.Е. Реклама как социальный институт. Известия ПГПУ им. В.Г. Белинского. 2012. № 28. С. 588–593.
Савельева О.О. Социология рекламного воздействия. М.: Рип-Холдинг, 2006. 284 с.
Захаров В.Г. Реклама в предметном поле социологической науки. Вестник Тюменского государственного университета. 2011. № 8. С. 67–72.
Беликова Ю.В. Формирование гендерных идентичностей рекламой как способ реализации гендерной политики. Збірник наукових статей “Управління розвитком”. 2005. № 2. С. 65–66.
Sociological Analysis of Advertisement. URL: https://lg3088.wordpress.com/sociological–analysis–of–advertisement
Brasted M. Care Bears vs. Transformers: Gender Stereotypes in Advertisements. The Socjournal, February 17, 2010. URL: http://www.sociology.org/care–bears–vs–transformers–gender–stereotypes–in–advertisements
Wallace K. “Dad” gets a makeover in Super Bowl ads. URL: http://edition.cnn.com/2015/01/30/living/feat–super–bowl–dads–ads
Nikola T. Dove Men + Care Launches “Real Strength” Campaign on Sports’ Biggest Stage to Celebrate the Caring Side of Modern Men. URL: http://www.prnewswire.com/news–releases/dove–mencare–launches–real–strength–campaign–on–sports–biggest–stage–to–celebrate–the–caring–side–of–modern–men–300022814.html
Kimmel M. Manhood in America: A Cultural History. New York: Oxford University Press, 2011, 349 p.