Creative Commons License
Ця робота ліцензується за міжнародною ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Гендерна проблематика сучасних наукових соціологічних досліджень реклами

339
13
Стаття(УКР)(.pdf)

Проаналізовано основні напрями дослідження реклами та рекламного впливу в рамках сучасної соціологічної науки.

Докладно розглянуто проблематику гендерної спрямованості реклами. Подано перспективи соціологічного вивчення рекламної діяльності.

  1. Демидова Е.Н. Реклама как социальная технология. Вестник Волгоградского государственного университета. Серия 7: Философия. Социология и социальные технологии. 2009. № 2. С. 210–214.

  2. Уралева Е.Е. Реклама как социальный институт. Известия ПГПУ им. В.Г. Белинского. 2012. № 28. С. 588–593.

  3. Савельева О.О. Социология рекламного воздействия. М.: Рип-Холдинг, 2006. 284 с.

  4. Захаров В.Г. Реклама в предметном поле социологической науки. Вестник Тюменского государственного университета. 2011. № 8. С. 67–72.

  5. Беликова Ю.В. Формирование гендерных идентичностей рекламой как способ реализации гендерной политики. Збірник наукових статей “Управління розвитком”. 2005. № 2. С. 65–66.

  6. Sociological Analysis of Advertisement. URL: https://lg3088.wordpress.com/sociological–analysis–of–advertisement

  7. Brasted M. Care Bears vs. Transformers: Gender Stereotypes in Advertisements. The Socjournal, February 17, 2010. URL: http://www.sociology.org/care–bears–vs–transformers–gender–stereotypes–in–advertisements

  8. Wallace K. “Dad” gets a makeover in Super Bowl ads. URL: http://edition.cnn.com/2015/01/30/living/feat–super–bowl–dads–ads

  9. Nikola T. Dove Men + Care Launches “Real Strength” Campaign on Sports’ Biggest Stage to Celebrate the Caring Side of Modern Men. URL: http://www.prnewswire.com/news–releases/dove–mencare–launches–real–strength–campaign–on–sports–biggest–stage–to–celebrate–the–caring–side–of–modern–men–300022814.html

  10. Kimmel M. Manhood in America: A Cultural History. New York: Oxford University Press, 2011, 349 p.

Повний текст