Creative Commons License
Ця робота ліцензується за міжнародною ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Особливості електоральної поведінки виборців під час президентських виборів 2010 р.

255
3
Стаття(УКР)(.pdf)

За результатами опитувань дорослого населення напередодні президентських виборів 2010 р. та результатами опитувань в день виборів тих виборців, які взяли участь у голосуванні під час першого (17 січня) та другого (7 лютого) турів президентських виборів, визначені соціально- демографічного профілі виборців, що мали намір підтримати та реально проголосували за різних кандидатів. Проаналізовані відмінності між потенційним та реальним електоратом окремих політиків, визначені особливості електорату, який не брав участь у голосуванні під час президентських виборів 2010 р.

  1. Churilov, N.N., Pototskaya, S.V. (1999). Pervyi exit poll v Ukraine. Sotsialnye issledovaniya, 10, 40-46 [in Russian]

  2. Paniotto, V.,  Kharchenko, N. (2001). Sotsiolohichni doslidzhennia yak sposib kontroliu rezultativ vyboriv i referendumiv. Sotsiolohiia: teoriia, metody, marketynh, 1, 155-170 [in Ukrainian]

  3. Balakirieva, O. (2002). Prezydentski vybory-1999: sotsialno-demohrafichni kharakterystyky elektorativ kandydativ pershoho turu. Sotsialno-demohrafichni kharakterystyky elektorativ partii ta blokiv: parlamentski vybory-2002. In Zahalnonatsionalni opytuvannia exit poll: Parlamentski vybory-1998. Prezydentski vybory-1999. Parlamentski vybory-2002 (pp. 61-68, 100-104). Kyiv: Zapovit [in Ukrainian]

  4. Popov, N.P. Kontrolnyi zamer obshchestvennogo mneniya. URL: http://www.indem.ru/PUBLICATII/Popov/Exitpools.htm [in Russian]

  5. Vinoslavskaya, S., Churilov, N.N. (2008). Exit-poll: metodika issledovaniya v operativnom rezhime. Sotsiologiya: teoriya, metody, marketing, 1, 189-196 [in Russian]

Повний текст