Чинники задоволеності населення президентською владою в Україні (2000–2012 рр.)
Стаття присвячена трьом чинникам задоволеності президентською владою в Україні, а саме – очікуванням, спростуванню (порівняння очікувань й реальних результатів діяльності) й політичній позиції респондентів. Теоретичною базою дослідження використана модель Р. Олівера, а емпіричний аналіз здійснений за допомогою багатомірних регресійних рівнянь.
Oliver, R. (2006). Customer Satisfaction Research. In R. Grover, M. Vriens (Eds.), The Handbook of Marketing Research: Uses, Misuses, and Future Advances (pp. 569-587). London: Thousand Oaks, New Delhi: Sage [in English]
Golovaha, Je., Panina, N. (2006). Monitoryng social’nyh zmin v ukrai’ns’komu suspil’stvi. In S. Makjejev (Ed.), Strukturni vymiry suchasnogo suspil’stva (pp. 162-189). Kyiv: In-t sociologii’ NAN Ukrai’ny [in Ukrainian]
Luhman, N. (2000). Familiarity, Confidence, Trust: Problems and Alternatives. In D. Gambetta (Ed.), Trust: Making and Breaking Cooperative Relations (electronic edition) (pp. 94-107). Oxford: University of Oxford [in English]
Kramer, D. (2007). Matematycheskaja obrabotka dannyh v socyal’nyh naukah: sovremennye metody. Moscow: Akademyja [in Ukrainian]