Creative Commons License
Ця робота ліцензується за міжнародною ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Соціальна реклама як інструмент профілактики негативних явищ в українському суспільстві: регіональний аспект

460
5
Стаття(УКР)(.pdf)

У статті проведено теоретичний аналіз поняття “соціальна реклама” та основні характеристики соціальної реклами. Подано результати соціологічного дослідження, що стосується теми статті. Емпірично виділено актуальні соціальні проблеми, які повинні висвітлюватися в соціальній рекламі як інструменті профілактики негативних соціальних явищ в українському суспільстві.

  1. Andriyashkin, S. Komparativnyi analiz rossiiskogo i zarubezhnogo opytasotsial’noi reklamy. URL: http://www.socreklama.ru/sr_article.php [in Russian]

  2. Antipenko, O. (2003). Sotsial’naya reklama: kakaya ee effektivnost’? Ekonomicheskaya gazeta, 93 (710) [in Russian]

  3. Bove, K.L., Arens, U.F. (1995). Sovremennaya reklama. Tol’yatti: Izdatel’skii dom “Dovgan'” [in Russian]

  4. Derzhavne reguliuvannia vidnosyn u galuzi reklamy: problemy ta perspektyvy (za materialamy “kruglogo stolu” 11.01.2007 r.). (2007). Kyiv: Insytut konkurentnogo suspil’stva [in Ukrainian]

  5. Myakota, V., Rudyak, Yu. (2004). Reklama i reklamnaya deyatel’nost’. Khar’kov: Faktor [in Russian]

  6. Nikolaishvili, G.G. (2008). Sotsial’naya reklama: teoriya i praktika. Moscow: Aspekt Press [in Russian]

  7. Obryt’ko, B. (2002). Reklama i reklamna dijal’nist’. Kyiv: MAUP [in Ukrainian]

  8. Polozhennja pro social’nu reklamu v systemi social’nyh sluzhb dlja molodi Ukrai’ny. (1998). Kyiv: Derzhsotssluzhba [in Ukrainian]

  9. Romat, E.V. (2007). Reklama v sisteme marketinga. Kiev: Studtsentr [in Russian]

  10. Fedotova, L. (1996). Reklama v sotsial’nom prostranstve: sotsiologicheskoe esse. Moscow: NCV [in Russian]

Повний текст