“Чому українських ВНЗ немає у світових рейтингах?”: відповідь сучасного студента-випускника
У статті автор аналізує масив відповідей (на запитання щодо “відсутності” вітчизняних ВНЗ у сучасних світових рейтингах) студентів-випускників одного з провідних українських університетів. Для аналізу масиву отриманих відповідей було використано метод контент-аналізу.
Zgurovs’kyj, M. (2012). Reforma vyshhoi’ osvity – neobhidnyj chynnyk suspil’nyh peretvoren’. Dzerkalo tyzhnja. Ukrai’na, 2. URL: http://kpi.ua/1203-1 [in Ukrainian]
Kurbatov, S. (2011). Universytet svitovogo klasu jak materializacija idei’ elitnogo navchal’nogo zakladu HHI storichchja. Filosofija osvity: teorija i praktyka upravlinnja social’nymy systemamy, 3. URL: http:// www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Tipuss/2011_3/Kurb.pdf [in Ukrainian]
Mokin, B.I. A chy varto Ukrai’ni zmicnjuvatyradjans’ku systemu atestacii’ naukovyh i naukovo-pedagogichnyh kadriv? URL: http://www.osvita.org.ua/articles/53.html [in Ukrainian]
Lenovickaja, O. (2011). Put’ k professionalizmu v vysshem obrazovanii. Zerkalo nedeli. Ukraina, 20. URL: http://zn.ua/EDUKATION/put_k_professionalizmu_v_vysshem_obrazovanii-82153.html [in Russian]
Striha, M. (2012). Talanovytyh i chesnyh derzhava ne potrebuje: pro prychyny padinnja rivnja osvity v Ukrai’ni. Krai’na, 18 (121), 32-35 [in Ukrainian]