Дембіцький С. С., Любива Т. Я. Вимоги до розробки та адаптації комплексних вимірювальних інструментів у соціології: надійність, валідність і достовірність Ukr. socìum, 2017, 3(62): 45-57Мова:Українськаhttps://doi.org/10.15407/socium2017.03.045 1K+ 49 Стаття(УКР)(.pdf)
Согорін А. А. Окремі аспекти забезпечення валідності результатів контент-аналізу як методу дослідження соціального дискурсу Ukr. socìum, 2016, 2(57): 41-47Мова:Українськаhttps://doi.org/10.15407/socium2016.02.041 390 5 Стаття(УКР)(.pdf)
Кліменкова А. М. Методика ідентифікації культурних кодів комерційної реклами: розробка та валідизація Ukr. socìum, 2014, 3(50): 10-21Мова:Українськаhttps://doi.org/10.15407/socium2014.03.010 324 2 Стаття(УКР)(.pdf)